שלום, שמי אסף טרפיקנט, מנכ"ל חברת Quickwin לשיווק באינטרנט. אני חושב שאי שם בשנת 2000 התחלתי כבר "לשווק" באינטרנט, בתקופה בה היה עוד צריך לחייג עם מודם ולהמתין להתחברות הקו. תחילה השתעשעתי באתרי מסחר אלקטרוני כגון איביי, ואחרי שנים רבות של אפיליאצייה אינטנסיבית, גיבוש כלים והצלחה במה שעשיתי "לביתי", החלטתי (רק ב2009) להקים את החברה. ההתחלה הייתה צנועה אך מהר מאד תוצאות לא איחרו להגיע, לקוח מביא לקוח ומאמצי השיוווק והפרסום נשאו פרי (הסנדלר לא הולך יחף במקרה הזה, ועובדה שאתם קוראים את הטקסט הזה עכשיו).
למרות שהתחלנו כחברה קטנה, התחרינו בחברות ענק הצלחנו לבסס את עצמנו כחברה איכותית ששמה בראש ובראשונה שירותיות, שקיפות, ידע ושיתוף ידע לפני הכל. בתוך כך, הצלחנו למצב את עצמנו כאוטוריטה בתחום השיווק באינטרנט, וברבות הימים אף הפכתי למרצה מבוקש המרצה בכנסי שיווק באינטרנט, כנסי חווית משתמש וכנסים אחרים. הרציתי גם במסגרות אקדמיות כגון MBA Executive של אוניברסיטת תל אביב (תוכנית רקנאטי), המתחם ליזמות של המכללה האקדמית בתל אביב, הבצפר, מכון הייצוא ומסגרות נוספות. בנוסף לזה רואיינתי בטלווזיה וברדיו מספר פעמים.

אני גאה ש Quickwin משרתת היום ממיטב חברות ה B2B וה B2C הישראליות הגלובליות (וגם לא מעט חברות לא-ישראליות) בתחומים רבים (ויש לנו חיבה עזה לסטארטאפים) ואנו ממשיכים לצמוח משנה לשנה ביחד עם לקוחותינו. 

מהלך תקופה של חצי שנה התעבורה האורגנית הרלוונטית לאתר דורות גדלה ב240%, כמות הכניסות הרלוונטיות לטופס "צור קשר" הוכפלה, ומספר מילות המפתח הרלוונטיות המביאות גולשים לאתר דורות גדלה ב 120%. צוות Quickwin גילה מקצועיות רבה בנושא הקידום ובייעוץ בכלל, והביא את אתר דורות להישגים מפתיעים.
גדעון קידר, סמנכ''ל שיווק, דורות מגופי בקרה
כחלק מפעילויות השווק שעשינו עם כניסתנו (ארן) לתחום ייצור חשמל סולארי, החלטנו לפרסם בגוגל ובעקבות המלצות פנינו לQuickwin. הקמפיין שנבנה הצליח באופן מרשים, ובזמן קצר קיבלנו עשרות לידים רלוונטיים. צוות Quickwin סיפק לנו מידע באופן שוטף, ייעץ ושיתף בהתלבטויות ובהחלטות שנתקבלו. הקמפיין הסתיים בהצלחה. אנו מודים ל Quickwin על הליווי הצמוד והיעיל
גבי כספי, מנכ''ל, ארן גרינטק
"Assaf has been involved with our company since it was a mere unshaped idea. He is an expert in his field(s), very quick to understand needs and objectives and always comes up with creative, wise and thorough solutions as well as guidance through their execution. Assaf has a unique talent of objectively awarding your project with his knowledge and talent so your ideas and vision stay on the lead. I highly recommend him."
טל שוהם, מנכ''ל, Evolero
"Assaf is the best Google-ninja I've ever worked with. His deep understanding of UX and the human processes behind the numbers make him shine above the rest of the noise. Assaf is a vendor that will do his very best to promote your business, but you'll need to listen and communicate with him. If you're not ready for that don't even try, wiser people need his help."
Limor Shiponi, CEO, The Story Telling Company
"Quickwin have helped our company improve its ROI several times in the last year. Assaf's advises and suggestions had an immediate affect on the performance of our Adword campaign which resulted in a huge saving almost immediately after hiring his services."
Dr. Baruch Axelroad, CEO, MyRouteOnline
"I have hired Assaf for several Internet marketing projects involving landing page design, conversion optimization and web analytics. Having searched far and wide, I can say Assaf is one of the top online marketing experts in Israel. He delivers results and very high quality in everything he does, and he thinks out of the box to get the job done even when things get complex. I recommend him heartily for any high-profile Internet marketing project."
Gilad David Maayan, CEO, Agile SEO
"I have had the pleasure of hiring Quickwin to manage and coordinate our online marketing campaign. I truely recommend them as an experts in the field. Assaf is also very knowledgeable and friendly"
Ariel Dubinsky, Ariel Dubinsky & Co Law Firm
"I have been using Quickwin as Visonic's on-line marketing consultant for about a year. They have great knowledge of the Internet and how marketing works both on-line and off-line and how to connect the two. Since we are working together I am able to get much better results from measuring the website performance as well as got really good ideas as to what to measure."
דלית סלמן, מנהלת שיווק, Visonic