דחיקה ומחיקת תוצאות מגוגל

לא מרוצה מהתוצאות המופיעות בעת חיפוש שמך או שם המותג? יש היסטוריה של תביעות, הטרדות, הוצאת לשון הרע וסתם תוצאות באיכות נמוכה? כל התוצאות האלה בגוגל ניתנות למחיקה ולטיפול אם באמצעים טכניים ו/או אמצעים משפטיים.

ניקוי Google Auto Complete

אם מחפשים בגוגל את שמך או את שם המותג וגוגל משלים את החיפוש באופן בעייתי ואף פוגעני, ניתן לטפל אם מול גוגל ואם באמצעים טכניים.

גלובס שאל - אנחנו ענינו:

למי שייך המידע עלינו ברשת?

לחצו לקריאה

דיסקרטיות היא הנכס הכי גדול של Quickwin בכל פעילות ניהול המוניטין שאנו מבצעים עבור לקוחותינו. בגלל זה לא תקראו על מקרה מבחן שפרסמנו, או תקבלו המלצות על הפעילות. יתרה מכך, רוב החברות הנדרשות לשירותים מסוג זה, מגיעות אלינו מפה לאוזן (לא שזה רע, כן?).

את הפעילות אנו מבצעים עבור פוליטיקאים (בעיקר בחו"ל), אנשי עסקים וחברות ששמם נפגע, ברוב הפעמים בזדון על ידי מתחרים, לקוחות או גופים אנונימיים – לכולם המוניטין חשוב וגוגל יכול להציב לפעמים מראה מאד לא נעימה וברוב המקרים שגויה על שמכם או על המותג שלכם. מוניטין הוא אחד מהנכסים היקרים ביותר של חברה או של אדם, ובנייתו קשה וממושכת ודורשת השקעה רבה. כל עוד המדיה המסורתית המודפסת והמשודרת הייתה בשליטה מלאה של המפרסמים, הפגיעה במוניטין הייתה מתרחשת בעיקר בתוכניות תחקיר בודדות בטלוויזיה או בתביעות גדולות שזכו לחשיפה רבה. למעשה, רוב התביעות בבתי המשפט לא היו מגיעות לידיעת הציבור וחברה הייתה יכולה לשמר על המוניטין שלה כלפי חוץ.

בעשור האחרון ובעיקר בשנים האחרונות, האינטרנט הפך מזירת פעילות של אתרים וחברות גדולות לזירת פעילות של גולשים כמוני וכמוכם. כל גולש יכל לפתוח בלוג (יומן) בו תיאר מה עשה בבוקר ובערב ומה האירועים שעיצבו את יומו. אמצעי ההבעה שעומדים לרשות הגולשים רק הולכים וגדלים ומתעצמים עקב המידייות וכוחן של הרשתות החברתיות. בד בבד, הגולשים  למדו להביע את דעתם על כל דבר – על שירות גרוע או מוצר נוראי, או לחלופין, שירות יוצא מן הכלל או מוצר ששינה את חייהם. זירת הדיון עברה מידי המפרסמים ובעלי החברות אל  הגולשים שיצרו סביבם קהילות מאזינות. בנוסף, עקב התהודה הרבה של סיפורים כאלו, גם אתרי חדשות גדולים ממהרים לפרסם סיפורים המציגים תודעת שירות נמוכה או התנהלות בעייתית של חברה. לכל סיפור כזה מתלווות גם תגובות הקוראים המלבות את הדיון ומתסיסות אותו. על בית המשפט של האינטרנט, כבר כתבו הרבה מאמרים.

גם גוגל פוגע לכם במוניטין

ככל שמדברים יותר בגנות החברה ו/או המותג, או שכמות הזכורים השליליים ברשת עולה ומדוברת יותר, כך גדל הסיכוי שמנועי החיפוש השונים יציגו תוצאות לא מחמיאות כאשר מחפשים מידע על המותג שלכם או על שם של החברה או שם של אדם. [כתבה בגלובס בהשתתפותנו על נושא ניהול מוניטין ברשת].

העניין מחמיר כשיש כתבות ואזכורים היסטוריים מאתרים חזקים מאד, שכבר אינן רלוונטיים, אבל מכיוון שהם התוצאה היחידה בעניין, הן מדורגים במקומות הראשונים. עקב כך, אנשים ממשיכים להקליק עליהם ובכך ממשיכים לבסס את רלוונטיות האתר. זמן הוא המפתח כאן

אל תחכו לרגע האחרון

התקשרו ל 03-5104335
או
לחצו כאןלחצו כאן

מה אתם צריכים

דיסקרטיות

קרא עוד
אנו עובדים עם אנשים וחברות בעלי שם. מטבע הדברים הפעילות חסויה לחלוטין וגם אינה משאירה "עקבות".

טיפול משפטי

קרא עוד
לעיתים נצטרך להיעזר באמצעים משפטיים על מנת לטפל באיזכורים בעייתיים המופיעים על שמכם או שם המותג. לעיתים אמצעים אלו הכרחיים.

ניתוח סיכונים

קרא עוד
אנו תמיד רוצים לוודא האם מאחורי ההשמצות עומד גוף או אדם עם אג'דנה שגם לאחר תום ה"ניקוי" ימשיך "ללכלך" את הרשת.

תוכנית לעתיד

קרא עוד
אנו בונים תוכנית להמנעות ממקרים לא נעימים לחזור בשנית או לפחות להקטין ככל האפשר את הנזק שעלול להיווצר אם וכאשר בעתיד.

המוניטין שלכם נמצא כמעט בכל רגע נתון בסכנה

  • האם כל לקוח יכול לפגוע בחברה בגלל שירות רע שהוא קיבל?
  • האם זה יכול לייצר תהודה שלילית? ואם כן, כיצד ניתן להתמודד עם זה?
  • כיצד מתמודדים עם פרסום שלילי ברשת?
  • מה עושים כשמחפשים בגוגל את השם שלנו ומקבלים רשימה של תביעות משפטיות או כתבות לא מחמיאות?
  • האם ניתן להתמודד עם כל אלו באמצעים משפטיים? אלו אמצעים יש מלבד אמצעים משפטיים?

ניהול מוניטין באינטרנט (ORM) פועל בכמה מישורים

  • במישור הטכני – דחיקת אזכורים שליליים במנועי החיפוש, קידום תוצאות "טובות" ו"מחיקת" תוצאות לא טובות מגוגל.
  • במישור ההתנהגותי – כיצד מגיבים לכתבה שלילית ובאילו אמצעים? מה ההשלכות של תגובה לא נכונה? האם צריך בכלל להגיב?
  • המישור המשפטי – לעיתים השמצות הן בבחינת "לשון הרע" ופנייה לבעל האתר יכולה לסיים את העניין די מהר, אך ברוב המקרים העניין מורכב יותר. מה אם הלקוח צודק?
  • מעקב אזכורים – תמיד רציתם לדעת כשמישהו מזכיר את השם שלכם  או של המוצר שלכם ברשת? עכשיו אתם יכולים. מישהו העלה סרטון בו הוא מציג את מסכת הייסורים שעבר במוקדי השירות, פנו אליו חצי שעה לאחר שהעלה את הסרטון ואל תחכו לרגע האחרון.

גאים לשרת